Zwroty i zwrot kosztów

Chcę coś odesłać.

Produkty można zwracać w oryginalnym stanie. Prosimy o dobre zapakowanie produktów, aby nie zostały uszkodzone podczas zwrotu.

Jeśli otrzymałeś towary, które są wadliwe, skontaktuj się z nami natychmiast po ich otrzymaniu.

Tutaj znajdziesz dalsze informacje prawne na temat anulowania/odstąpienia od umowy.

Jak zwrócić produkt w: Polska?

Możesz zwrócić produkty w ciągu 30 dni.

Wróć jako zarejestrowany klient
Aby zwrócić towar należy przejść do szczegółów zamówienia. Można tam wybrać funkcję „Zwróć przedmiot”. Wybierz, które produkty zostaną zwrócone.

Wróć jako klient-gość
Jeśli dokonałeś zakupu jako gość, musisz otworzyć potwierdzenie zamówienia, które otrzymałeś e-mailem. W tym celu należy kliknąć przycisk „Wyświetl szczegóły zamówienia”. Znajdziesz tam opcję „Zwróć przedmiot”.

Następnie łatwo i wygodnie otrzymasz etykietę wysyłkową pocztą elektroniczną. Zawiera wszystkie ważne informacje dotyczące zwrotu przesyłki. Dzięki temu zwrot będzie dla Ciebie bezpłatny.

Zwracając do nas produkty, pamiętaj o następujących kwestiach:

  • Powinieneś uzyskać dowód nadania przesyłki i zachować go do czasu otrzymania zwrotu pieniędzy lub wymiany.
  • Towar należy zapakować z należytą starannością, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie.
  • Zwracając urządzenia elektroniczne należy je zwrócić w oryginalnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.
  • W przypadku towarów, które muszą zostać odesłane do nas przez spedytora, koszty wysyłki zwrotnej nie zostaną pokryte.
  • Przetworzymy Twój zwrot tak szybko, jak to możliwe. Uwaga: zwroty są oceniane i przetwarzane w Austrii.

Wszystkie dalsze informacje można znaleźć w naszym regulaminie.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniedzy?

Środki zostaną zwrócone na pierwotnie użytą metodę płatności. Zamiast zwrotu pieniędzy możemy także wygenerować voucher do wykorzystania w naszym sklepie.

Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją o statusie zwrotu i zwracanej kwocie. Pamiętaj, że musisz odesłać towar w ciągu 30 dni.

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Chcę zgłosić reklamację.

Jeśli zamówiłeś przedmiot przypadkowo lub w międzyczasie znalazłeś bardziej odpowiadający Ci produkt, możesz zwrócić pierwotnie zamówiony artykuł.

W tym celu należy przejść do szczegółów zamówienia i pobrać etykietę do zwrotu.